čtvrtek

Tak jsem dnes zapracoval na kompletaci discografie, dávám si to na jeden profil na Souncloudu, až to bude hotový, tak budou mediafire downloady a všechno na nějaký oficiální a přehledný stránce. Měli by bejt seřazený tagy a všechno fungovat v co nejlepší kvalitě i s trochu jinejma verzema tracků ať je to pak při poslechu celý. Tady máte link, ať si třeba můžete naposlouchat a kouknout na to jak je to rozdělaný. 

Blog funguje, já taky, novou page na Facebooku mám taky a jsem ready to plnit obsahem. Díky za pozornost a přeju hezkej večer. Tohle je sranda, dejte mi třeba do komentů jestli se na fb vyplatí víc stránka nebo obyčejnej profil.. Ale stejně bude stránka. 


@protivarap

Komentáře

Anonymní píše…
Stránka je lepši a ten track je pecka, je hezky ze zase fungujes jen tak dal.
Jackyneek píše…
Kdyby jsi dokompletoval spotify, byla by to strela ����
Anonymní píše…
Souhlasím, dokompletovat Spotify by byl luxus.
Jinak ja jsem stastna, ze ses zpatky, tesim se na vsechno.

Oblíbené příspěvky